חמישי, 24 אוקטובר 2019
גרסת הדפסה
PDF
10
יולי

מאת מערכת "חדש" on 10 יולי 2011.

חדש מתפוצ'יפס: "סדרת השף אייל שני"

שטראוס פריטו ליי משיקה סדרת מוצרים חדשה במותג תפוצי'פס – "סדרת השף – אייל שני".


את תהליך הפיתוח של הסדרה החדשה הוביל השף הטרנדי והמצליח איל שני, והיא כוללת 2 טעמים ייחודיים, המהווים עליית מדרגה בטעמים המקובלים בעולם  הצי'פס: שמנת חמוצה ופטריות יער ובלסמי ריבת בצל.

"סדרת השף איל שני" נולדה כמענה לצורך הגובר והולך של הצרכנים בטעמים מורכבים יותר, עזים ויחודיים המביאים את הגורמה לעולם החטיפים. הדרישות המאתגרות של הצרכן הביאו את שטראוס פריטו ליי לתהליך פיתוח ייחודי בשיתוף עם השף אייל שני, במסגרתו בישל השף המוביל מנות גורמה לפלייבוריסטים שהוזמנו מחו"ל, ולאחר טעימות של מספר רב של מנות  גורמה זוהו מספר טעמים בעלי פוטנציאל הצלחה גבוה בקרב הצרכן והחל תהליך פיתוח תבלינים עבור אותן מנות.

תהליך הפיתוח היחודי הוליד מוצרים בעלי מרקם מבודל וטעם עוצמתי, המייצרים חווית אכילה מיוחדת, שונה ומשמעותית.

שלי שליט, מנכ"ל שטראוס פריטו ליי:"מותג תפוצ'יפס הינו מותג מוביל בקטגוריה, המציג גידול של מעל ל – 12% מדי שנה. תפוצ'יפס מצליח לשמור על מקומו כמותג צומח בקטגורית המלוחים, הצומחת בקצב של כ- 9% בשנה.

בשנתיים האחרונות פעל המותג רבות בזירת החדשנות, בין היתר באמצעות השקת תפוצ'יפס קידס לילדים. כמו כן, חיזקנו את ערך הטבעיות במותג, באמצעות קמפיין תקשורתי – "זה תפוח אדמה בשקית" וכן ע"י השקת תפוצ'יפס סטיקס, השקת תפוציפס שמן זית בטעמים חדשים ופעילות עניפה בתחום הדיגיטל עם סדרת "הקרטושקס".

ההשקה החדשה של "סדרת השף – אייל שני" כוללת טעמים ייחודים ומנצחים, זאת במטרה לפנות לקהל יעד רחב ואף מבוגר יותר, שם זיהינו פוטנציאל צמיחה עבור החברה והמותג כאחד".

המוצרים החדשים: תפוצי'פס בטעם שמנת חמוצה ופטריות יער. ותפוצי'פס בטעם בלסמי ריבת בצל.

משקל: 60 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 5 ₪


לוח אירועים

אוקטובר 2019
א ב ג ד ה ו ש
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

הרשם לניוזלטר

עדכונים אודות כל מה "שחדש על המדף" בישראל.

גוגל

עודנסיון